viernes, 26 de marzo de 2021

AMA LURRA

Egun on Amalur. 

Ni zure alaba naiz, Nadia naiz. Zu oso polita zara. Nik zu asko maite zaitut. Zure mendiak eta basoak, itsasoak eta basamortuak niri asko gustatzen zaizkit. Zu Amalur oso aberatsa zara. Txorien hegaldia, zaldien korrika erleen dantzak eta izurden jolastea eta beste gauza asko dituzu. Baina gauean zeruan su asko pizten dira. Su horiek oso urrun daude.  Horrek Eguzkiaren aldetik zure neba-arrebak dira. Nola komunikatu nebarrebekin, nola iritsi haiengana? Zuk bakarrik ezin duzu hori egin. Orduan, egun batean adimena edozertarako tresna perfektua agertu zen.

Gure arbasoek ez zuten  atzaparrik bere burua defendatzeko. Bere bizitza laburra eta gogorra zen. Baina egun batean nire birbirramonak jakin zuen tigreagandik sable hortzak apartatu eta bere semea salbatuko zela. Gero bere semea sua hartzea lortu.

Urte asko eta gero bere birlobilobek gurpila eta bela asmatu zituzten. Gizakiak lurreko azken lekura iritsi ziren. Milaka urte geroago nire arbasoek animaliak etxekotu eta lurra lantzen hasi ziren.

Zain zeunden.

Azkenean denbora zuten mundua ikertzeko gugandik itxaroten zenuena. Matematika  asmatu behatokiak eraiki zituzten. Gizakiak zure moduen izarrei begira zeuden.

Eskerrik asko hazteagatik eta elikatzeagatik.

Zuk bidalitakoak izango gara unibertsoan. Bai, oraindik jende asko barraskiloak bezala bizi da. Jaio, jan ugaldu eta hil da egiten dira. Ia ez dute adimena erabiltzen eta baliabide asko gastatzen dituzte.

Baina gizona ere iritsi da ilargira. Oraintxe bertan gure aparatuak Marteko orbitan eta gainazalean daude. Eta beste makinak Eguski-sistematik atera dira.

Gu izarretara joango gara Amalur. Joango gara eta zurekin itzuliko gara.


NADIA ZAMKOVA
Programas IGORRE


No hay comentarios:

Publicar un comentario